Ja, RAFi – o mnie i o was

Przez ciebie zgrzeszyłam

Po moherze z “super partia, kurwo” przyszedł czas na grzesznicę. LIK :D

Ilość komentarzy: 65

» johny

2007.03.31 - 03:25

Nie wiem czym sie tak podniecasz. Czy chlopcami, czy starsza kobieta. Gdyby tak ktos zamiscil taka akcje z kims Twojej rodziny? Tez byloby LIK? Nie sadze.

Nie pozdrawiam

» RAFi

2007.03.31 - 04:57

Mnie śmieszy. To, że ktoś jest mocno starszą osobą, nie znaczy, że ma taryfę ulgową z kultury osobistej i przyzwoite zachowanie się. Gdy ktoś za młodu był prostym człowiekiem na starość nim pozostanie. To samo tyczy się głupców. W tym przypadku masz do czynienia ze zwichniętym moherem.

Jakoś dziwne znam sporo starszych osób i wśród nich nie obserwuję objawów wścieklizny starczej czy uwsteczniania się w rozwoju.

A ja pozdrawiam.

» anoriell

2007.03.31 - 07:22

Ja ciągle mam wrażenie, że to nagranie jest mało naturalne i jakoś mi się wydaje, że ci ‘młodzieńcy’ po prostu scenę zaaranżowali…

» microust

2007.03.31 - 09:43

Zwichniety mocher? Ja widzialem naprezonego mlodziana ryczacego do starszej kobiety. I ten ryk na koncu “raz, dwa, trzy”. Niezly kawal chama z nigo i prostaka. Takich unikam. Ja juz sie boje jak bardzo skrzywiony ow mlodzieniec bedzie za lat 40. Satrasza pani zgrzeszyla wg swojego uznania. Ale zauwaz ze nawet nie powie na niego swinia bo on jest dla niej nadal czlowiekiem. Calosc wyrwana z kontekstu – czemu ja wyganiaja?

Zenada Rafi nie spodziewalem sie czegos tak zenujacego na Twoim blogu :(

» jahckal

2007.03.31 - 10:04

Strasznie nieludzkie jest zachowanie tych chłopców. Pewnie teraz są z siebie dumni, że ich projekt zaistniał w sieci. Ty im w tym pomagasz.

» Paweł

2007.03.31 - 10:48

Dla odmiany, polecam tę mp3 – 80-letnia Antonina dzwoni do radia… dla odmiany Złote Przeboje ;)
http://www.maxior.pl/?p=index&id=5524&5

» RAFi

2007.03.31 - 11:05

Ynaf. Powiem szczerze, że zderzam się z chamstwem wśród starszych osób niemal każdego dnia załatwiając sprawy na mieście lub będąc w na zakupach, czy też korzystając z komunikacji miejskiej. Wiek na oko, może ten sam co tej kobiety. Z żalem stwierdzam, że osoby z przypadków, których byłem świadkiem czy uczestnikiem zachowują się tak, jakby zapomnieli co to znaczy dobre zachowanie, co to jest kultura osobista. Ale jednak mam do tego swoją tezę. Raz, że mamy w Polsce radio, które krzewi nienawiść do drugiej osoby, a dwa jeśli ktoś był chamem i prostakiem, gdy był młody, nie powinno mnie dziwić, że na starość jest również chamski i prosty, żeby było śmieszniej ze zdwojoną mocą.

Zdaję sobie sprawę z tego, że nie wszystko co bawi mnie, musi bawić i rozśmieszać was. I szanuję to.

» anghan

2007.03.31 - 11:41

Najniżej oceniony moim zdaniem post. Chyba nie warto promować takich zachowań na blogu, który ogląda tak wiele osób.

» Mazz

2007.03.31 - 11:42

Haha, pieknie. Scene zaaranzowali? Jak najbardziej, przeciez widac ze chlopak z ironia podchodzi do tej kobiety, nie wiem co jej powiedzieli wczesniej ale nie wydaje mi sie zeby cos nader agresywnego, w koncu nie rzucil w jej obecnosci ani jednego przeklenstwa? Jakby nie dali sie poniesc emocjom i nie wyrzucili mitycznego k**** na koniec to zapewne nie byloby sie czego czepiac ; )

Zachowywali sie co prawda dziwnie, ale prosze bardzo jak to rozjuszylo owa pania. Az sie dziwie ze nie wyzwala go od pszeraszajacych szatanisztow!

Dobre dobre, ale jednak ‘super partia’ to jest klasa. Tutaj kobieta nawet nie zrobila z siebie niczego nadzwyczajnego ; ) katocholiczka i na tym poprzestac trzeba.

» Antykomercja Blogowa

2007.03.31 - 12:30

no przeciez wiadomo, ze mlode ziomale beda sie zachwycac tym chamskim filmikiem, a ze najbardziej popularne posty rafiego to wklejki z youtube jak loituma, to przeciez musial zapostowac

» RAFi

2007.03.31 - 12:34

Oczywiście, Loituma jest z YT … hue hue.
Sprawdź następnym razem zanim zarzucisz nieprawdę.

» Dedalus

2007.03.31 - 12:58

Bezdenna głupota. Ale trzyma poziom tego bloga…

» rek

2007.03.31 - 13:00

Jest takie przysłowie które bardzo dobrze pasuje to tej pokręconej babci – “Uderz w stół, a nożyce się otworzą”

» Jakub

2007.03.31 - 13:58

Czekamy na następne odcinki. Może klika propozycji: 1. Zabieramy dziadkowi laskę. I patrzymy jak pełznie na czworakach. 2. Inwalidzie przywiązujemy sznurkiem wózek do drzewa. 3. Szczujemy babcie rottweilerem. Pewnie zacznie wzywać boga na pomoc i będzie śmiesznie.
Jak masz babcie to pochwal się jakie fajne filmy umieszczasz na blogu
będzie dumna z wnuczka.

» QuaD

2007.03.31 - 14:12

Żal, nie spodziewałem się ujrzeć takiego filmu na moim ulubionym blogu… Jak można tak traktować starsze osoby? Drze się cham na kobietę, w ogóle nie wiadomo za co, bo tego już w filmie nie ma ukazanego. Nie ma nic w tym śmiesznego, a tym debilom z filmiku, co starszą panią wyganiają chętnie bym wpieprzył.

» qeek

2007.03.31 - 14:43

Nie śmieszne i prymitywne. Rafi, trzymaj poziom…

» Dominik

2007.03.31 - 15:29

No niestety i takie przypadki się zdarzają. Filmik może i zaaranżowany i wyrwany z kontekstu ale i tak prawdziwy. Pokazuje tylko, że i starsze osoby wcale nie są w niczym lepsze od “młodzianów”. Mnie już też kilka razy udało się coś podobnego zaobserwować, najczęściej w tramwaju. Niestety jest tak, że wydaje im się, że jak już tyle lat przeżyli to ich kultura osobista nie obowiązuje. I wcale się Rafiemu nie dziwię, że ten filmik tu zamieścił.

» krzak

2007.03.31 - 15:42

nieeeno. Żenujący jest ten filmik. Wyrwany z kontekstu i jak dla mnie to pokazuje tylko chamskie zachowanie jakiegoś gówniarze wobec starszej osoby, bo pozostaje tajemnicą czy powód jego kpin jest jakiś inny niż sama obecność starszej pani w sklepie ze sprzętem sportowym. Ta pani miała go pocałować w takiej sytuacji w rękę że postanowił ją wyrzucić czy co ? no i o co chodzi z moherem ? jaki to ma związek? To już lepiej byś jakiegoś pornola zamieścił, przynajmniej byłby jakiś poziom, i byłoby co oglądać.

» Anonimator

2007.03.31 - 16:51

jeśli ktoś był chamem i prostakiem, gdy był młody, nie powinno mnie dziwić, że na starość jest również chamski i prosty

Tak, tak, a ty to propaguj linkując ekstra śmieszną i w ogóle LIK-ową produkcję młodych chamów i prostaków.

Życzę ci żebyś swoją starość przeżył spokojnie w kapciuszkach przed telewizorem i nie musiał się tak bulwersować na chamskie zachowania innych.

» yoshi314

2007.03.31 - 18:42

popieram to co napisal QuaD i anghan.

mam nadzieje ze przez “lezenie i kwiczenie” nie rozumiesz ze to bylo bardzo smieszne. bo tak mi sie kojarzy to sformulowanie. jezeli to uwazasz za zabawne to nie wiem co powiedziec.

» Taiffun

2007.03.31 - 18:53

RAFi, można zarzucić Ci tylko nietolerancję wobec katolików. Nie należę do tej grupy, ale w tym co robiła babcia nie widzę nic nieodpowiedniego, użyła słów prostych jasnych i adekwatnych do sytuacji, myślisz że lepiej by było gdyby uciekła skulona? Co wg Ciebie miała zrobić?
Zupełnie nieznany kontekst, okoliczności, ot, kilka dresów ma zabawę. ;/
Zahaczyłeś dna.

» RAFi

2007.03.31 - 19:05

Panienki, dopiszcie sobie “Nasz Dziennik” do swoich czytników RSS, a tego bloga omijajcie łukiem. Przecież content płatny nie jest, więc i żalu nie będzie. Przynajmniej z mojej strony.

» frob

2007.03.31 - 21:43

RAFi: ja mam pomysl – nastepnym razem zaatakuj jakims filmem ateistow a 99% czytelnikow bloga sie od ciebie odpierdoli (sorry, ale nie moge ze smiechu jak czytam komentarze)

» witold

2007.03.31 - 23:08

chyba wy, którzy wyrażacie wielkie oburzenie, powinniście sie zastanowić nad kontekstem tego wydarzenia? miejsce: skateshop andergrand (zdaje się że w Szczecinie albo gdzieś dalej na pomorzu) babcia kupowała pewnie papier do deski albo pegi do bmx’a.. oczywisty jest fakt, że ta pani ma mentalność mohera, filmik nie jest szczególnie śmieszny ale na pewno nie powinien spowodować takiego oburzenia, śmieszna to jest np pani Krysia: http://blog.fotogenia.info/?p=199

» RAFi

2007.04.01 - 01:10

frob heheh.

witold no właśnie, czego szukała babacia w skateshopie?

» maciekszzzz

2007.04.01 - 10:20

Też nie rozumiem tego oburzenia, filmik obnaża postawy starszych ludzi. Nie będę się tu rozwodził jak się zachowują, ale wystarczy przejechać się tramwajem by wiedzieć jacy “oni” są.

» aqq

2007.04.01 - 12:02

Może guza szukała. Nudziło jej się i chciała drakę zrobić. Albo może deskę z krzyżem chciała? Ale w całym poście chyba najlepsze są komentarze. Boki zrywać można.

» jan pomsta

2007.04.01 - 12:10

Co powoduje “leżenie i kwiczenie” autora oraz rzadkich – na szczęście – do rozpuku rozbawionych komentujących? Wszak tak naprawdę nie wiadomo, co spowodowało całą tę scenę – widzimy tylko zadowolonego z siebie, chamskiego szczyla i zdenerwowaną staruszkę. Czy tak samo wesołe byłoby, gdyby gówniarz obrażał kogoś w swoim wieku? No i czy gnojek miałby wystarczająco jaj, by w twarz kpić z kogoś, kto potrafiłby się bronić?

O ile “superpartia, kurwo” rzeczywiście obnażała prawdziwą twarz niektórych (inna sprawa: czy wszystkich?) zwolenników pewnej opcji światopoglądowej, o tyle tutaj obnażony zostaje raczej prymitywizm młodych ludzi, którzy nie dość, że bez powodu nabijają się ze starszego człowieka (przypominam: nie wiemy dlaczego się nabijają, istotny w filmie jest tylko sam fakt nabijania), to jeszcze wrzucają to potem w Sieć ku uciesze sobie podobnych umysłowych troglodytów. O tempora, o mores.

Osobna kwestia to to, czy staruszka rzeczywiście jest, jak twierdzi RAFi, “zwichrowanym moherem”? Na nagraniu świadczyć o tym może wyłącznie fakt, że pani używa słowa “grzech”. Czy zatem każdy, kto uznaje pojęcie typu “grzech” czy “niebo” (znane w różnych religiach) jest z miejsca “zwichrowanym moherem”? W rozumieniu autora pewnie to już wystarczy.

Ba!, szybko okazuje się, że zostać moherem dużo łatwiej, RAFi pięknie bowiem ucisza liczne głosy krytyki w komentarzach: oto “zwichrowanym moherem” jest każdy, komu nie podoba się prymitywne, ordynarne drwienie ze starszej osoby (Panienki, dopiszcie sobie “Nasz Dziennik” do swoich czytników RSS). Jeśli tak, to również mnie proszę do “moherów” i “panienek” dopisać.

» RAFi

2007.04.01 - 12:19

Na szczęście nie masz obowiązku czytać tego bloga. Żegnam.

» webfly

2007.04.01 - 12:49

Starsze osoby sa b czesto roszczeniowe i chamskie – tak to trzeba nazwac. Sa to ludzie rozgoryczeni, z poczuciem przegranego zycia – to jest smutne i tragiczne, ale to nie usprawiedliwia. Znam wielu wartosciowych i swiatlych ludzi zyjacych w biedzie, a jednak pozostajacymi ludzmi z klasa, kultura i sympatia do swiata i ludzi.

I pewno tez zostane wyzwany od prymitywow – ale nic bardziej nie irytuje niz fakt kiedy starsza pani nie potrafi powiedziec: prosze, dziekuje – bo tych slow zwyczajnie nie ma w jej slowniku (i nigdy ich nie bylo).
Nie odpowiada mi tez kiedy siada obok mnie w tramwaju ktos starszy kto poprostu smierdzi – i nie mowie tu o typowych zulach, ale o osobach nie dbajacych o podstawowa higiene – w rodzaju ubrana w zimowy plaszcz kiedy temp wynosi 25 stopni.

Sam film – coz taki jak nasza rzeczywistosc – smutno – smieszny. Trzeba ujadac na tych chlopaszkow? Nie powiedzieli nic poza: PROSZE wyjsc.
Sam film moze pobudzi kolejna dyskusje nt granic tolerancji.

Czy starsze osoby maja ulge na kulture i higiene? Bo sa starsze i schorowane?

» Chemosh

2007.04.01 - 15:47

Na szczęście nie masz obowiązku czytać tego bloga. Żegnam.

Proponuję zastosować sprawdzony sposób z filmiku: Proszę opuścić bloga! Raz, dwa, trzy… Do widzenia! ;p

» medyk

2007.04.01 - 17:33

Rafi czy możesz nam wszystkim wytłumaczyć czym ta kobieta zasłużyła sobie na takie traktowanie? Jedyne co na nim widać to jak się odgraża jakiemuś debilowi, który z niej drwi i się na nią wydziera.. z takich rzeczy to ja się śmiałem jak byłem w 1-szej – 3-ciej klasie podstawówki i jeszcze nie rozumiałem wielu rzeczy.

» RAFi

2007.04.01 - 18:24

medykklik, bo nie zwykłem się powtarzać.

» podly

2007.04.01 - 21:25

eee, zaaranżowana sciema. słaba w dodatku.

» shqvarny

2007.04.01 - 21:39

troszku śmieszno, troszku straszno…

» btd

2007.04.02 - 08:33

Jeee rafi, ty antychryscie, jestes nietolerancyjny dla katoli.

Nie wiadomo jaki byl poczatek, ale bez jaj, moher w skateshopie – po co.

Jak pracowalem w komputerowym, ktory mial nieszczescie byc kolo punktu ksero (a po drugiej stronie ulicy kosciol) to w tygodniu conajmniej jeden taki smierdzacy (conajmniej pol godziny wietrzenia potem) moher sie trafial. Oczywiscie wyzywajacych wszystkich ze my nie robimy ksero, bo dla niego nie jest wazne czy wszedl dobrze czy nie. Bo specjalnie dla niego jak sie pomyli mamy zaczac oferowac uslugi kserograficzne.

Kurde, prawie samych swietojebliwych masz czytelnikow. :->

» CoSTa

2007.04.02 - 09:18

o ja pierdolę, to cię śmieszy rafi???
no tak – poznań. dlatego do tego miasta nie mogłem się przyzwyczaić. już przywykłem, wrażliwość stępiała. żenujące :/

» RAFi

2007.04.02 - 10:56

btd pojęcia nie mam skąd się ci świętojebliwi biorą. ;>

» btd

2007.04.02 - 11:35

Mnie zastanawia, skad to zalozenie ze ta babcia zostala tak potraktowana bo ci nagrywajacy chcieli wykazac sie zlosliwoscia. A moze ona pierwsza dala ognia? Dlaczego nie? Bo jest stara? No i? Od kiedy wiek o czyms swiadczy?

» dunDer

2007.04.02 - 11:47

Na tym przykladzie widac doskonale postepujacy debilizm w naszym kraju …. i nie mowie tutaj o tej babce tylko o tych kretynach i autorze tego bloga, ktorego smieszy pomiatanie starszymi osobami. Nie dosc ze nie wiadomo dlaczego zrobili taka scene, to pomijajac juz co sie dzialo wczesniej, zachowali sie jak skonczeni idioci i smieszyc to moze jedynie kogos dla kogo kultura i szacunek to calkowicie obce slowa. Dodam tylko ze wcale tu nie chodzi o religie (ktora nie wiadomo po co ktos tutaj wmieszal) bo nie wazne jest dla mnie w tym momencie czy tak kobieta, ci chlopcy i autor tego bloga sa katolikami, ateistami czy satanistami – wspanialy pokaz szczeniactwa i tyle.
Elementarne zasady zachowania nie dotycza tylko katolikow chcialbym przypomniec i to ze ktos jest ateista nie usprawiedliwia go od chamskiego i totalnie prymitywnego zachowania ktorym jest takze publikowanie czegos takiego. Co bedzie nastepne – filmik z lysymi kopiacymi zakonnice czy rzucanie kamieniami w ksiedza?

» masakra

2007.04.02 - 11:49

Też tu nic śmiesznego nie widzę… Po prostu durny film pokazujacy… no wlasnie… co? Bo moim zdaniem nic – zupelnie nic…

» Szamil Basayev

2007.04.02 - 13:08

o co tyle krzyku? jedni tu widze szukaja tylko okazji by moc obrzucac autora bloga, drudzy doszukuja sie walk slownych na tle religijnym.

zastanowmy sie: po kiego licha stara babka byla w skejtszopie? na filmiku tego nie widac, ale widac za to uposledzonego goscia dorabiajacego jako -/ sekjuriti /-
stara babka to raczej uregulowac za radio nie przyszla.

» frob

2007.04.02 - 14:14

Czytacie basha?
bóg jest po to żeby sobie można było tłumaczyc różne rzeczy, takie jebane ułatwienie
jak buty na rzepy

EOTFMSLOLN00BROTFL!!!111oneoneoneCos(0)Cos(0)Cos(0)

» Łucio

2007.04.02 - 18:04

Uważam że ten filmik nie ma absolutnie związku z religią. Przedstawia jedynie chamskie zachowanie 2 typków, którzy drą japę na bezrobnną babcię.
Zawiodłem się na autorze tego bloga widząc tu tak niskiego poziomu treść.

» Biter

2007.04.03 - 00:29

Żenujące i smutne.

Żenujące są co niektóre zamieszczone tu wypowiedzi (w tym niestety też autora bloga), ale przede wszystkim żenujące jest zachowanie owego gówniarza (patrząc w komentarz na youtube rocznik 87). Bo cóż tu widzimy? Otóż bohaterski, szlachetny i niezwykle dzielny młodzian wypędza ze sklepu staruszkę, pozbawiając ją godności, traktując jak śmiecia ,a wszystko to przy akompaniamencie śmiechu kolesi stojących mu za plecami. Tak, rzeczywiście godna postawa. To co ja tu widzę to pastwienie sie “bohatera” nad osobą od niego słabszą zarówno fizycznie jak i psychicznie.

A starsza Pani zachowała sie dobrze i bardzo łagodnie potraktowała chama.
Nie wiem jak ty byś sie zachował na miejscu takiej staruszki ale ja nie dosyć ze użyłbym o wiele trafniejszych epitetów, to z rozkoszą przywalił bym takiemu w mordę bo na to w pełni zasługuje.
Zgaduje Rafi że ty dziadków nie posiadasz, a jeśli posiadasz to na pewno ich nie szanujesz.

A że ludzie starsi zachowują sie często źle? Owszem, ale czy młodzi są lepsi? Co dzień widzę objawy chamstwa, prostactwa, znieczulenia i agresji młodych ludzi właśnie którzy wszyscy myślą tylko wo własnym dupsku. Statystycznie na swej drodze spotykam więcej życzliwości ze strony ludzi starszych. W każdym środowisku i w każdym towarzystwie znajdą sie czarne owce, ale jeśli ktoś na ich podstawie ocenia resztę to jest zwykłym ignorantem żeby nie użyć słowa “głupcem”.

Ja jestem praktykującym katolikiem i jestem z tego na swój sposób dumny. Nie będę się wypierał swojej wiary i ją ośmieszał tylko dlatego że wtedy będę cool i luzak (tak jak to czyni wielu moich znajomych). Jeśli ktoś wszystkich starszych ludzi nazywa mocherami, a wszystkich wierzących wyzywa od “katolów” to sam wiele się nie różni od fanatyków rydzyka, taki sam poziom nienawiści, ciemnoty, ignorancji i głupoty.

A co do prywatności bloga. Owszem odwiedzać go nie trzeba, ale można. I jeśli autor publicznie sie do mnie (czytelnika) zwraca za pomocą wpisu w owym blogu, to musi sie też liczyć z publiczną reakcją. Na tym polega dialog, a obrażanie sie tylko dlatego ze ktoś ma odmienne zdanie nie jest niczym fajnym.

Costa: nie wszyscy tacy są, stereotyp zwykły – po prostu bydło najbardziej rzuca się w oczy.

» btd

2007.04.03 - 08:43

Sa katolicy i sa katole.
Moja narzeczona, przyszla zona jest katoliczka. Jej sasiedzi sa moherowymi katolami.

» Biter

2007.04.03 - 09:40

btd: >Sa katolicy i sa katole.
Moja narzeczona, przyszla zona jest katoliczka. Jej sasiedzi sa moherowymi katolami.

oki, kapuje różnice, trudno to tylko było wcześniej wyczuć z twojej wypowiedzi :)

» RAFi

2007.04.03 - 10:03

Tak jak w przypadku młodych jestem w stanie sobie wytłumaczyć ich chamstwo, głupotę i prostactwo (dzieci MTV), tak u osób starszych nie potrafię znaleźć wytłumaczenia czy też wzorców, z których czerpali.

Po prostu ktoś był głupi i prosty za młodu to na starość nie będzie człowiekiem mądrym i z klasą.

» witold

2007.04.03 - 11:46

@rafi: no właśnie pojęcia nie mam ale prawdopodobieństwo, że przyszła tam zrobić zakupy (po to się głównie przychodzi do sklepu) szacuję na 0,001% – no bo raczej nie jeździ na desce, a po bluze z kapturem chyba też nie przyszła :)

» gekon

2007.04.03 - 11:57

Dlaczego Rafi tłumaczysz zachowanie starszej pani jej głupotą czy chamstwem? Filmik jest wyrwany z kontekstu (jak już wiele razy było wspominane). Nie wiemy co starsza pani robiła w tym sklepie, nie wiemy co wyprowadziło ją z równowagi. Według mnie to obsługa wykazał się brakiem kultury – czy nie mogli spokojnie z nią porozmawiać (może i nie mogli, ale wykazali by się gdyby chociaż oni nie dali się ponieść)? I w końcu dlaczego wszystkich, którzy się z Tobą nie zgadzają wypraszasz z bloga (jedynym wyjątkiem był CoSTa, ciekawe…)? Tak wiem to Twój blog i nikt nie ma go obowiązku czytać… tylko jak wszyscy wyjdą to kto zostanie, kółko wzajemnej adoracji?

» omc mgr

2007.04.03 - 13:30

Trudno nie przyznać, że starsza pani miała całkowitą rację. TO SĄ CHAMY ORAZ ICH CHAMSKIE ODZYWKI I ZACHOWANIA! Przykro mi jeżeli oglądając tą scenę ktoś odnosi inne wrażenie. Shame on you Rafi!

» rafalski

2007.04.05 - 15:01

Zenada Rafi nie spodziewalem sie czegos tak zenujacego na Twoim blogu :(

Zenada Rafi, spodziewalem sie czegos tak zenujacego na Twoim blogu :)

Babcia jak babcia, czymkolwiek ich sprowokowala (oprocz tego, ze weszla do sklepu), nie zmienisz jej juz. Natomiast wychowani w dzungli cwani i dumni kolesie ze sklepu to przyszlosc narodu, dobrze czasem takich zobaczyc, zeby przypomniec sobie, dlaczego nie chce sie wracac do kraju.
Chociaz.. krytyczne komentarze do wpisu daja odrobine nadziei.. ;)

» doiy

2007.04.05 - 23:09

Starsza osoba w takim miejscu powinna liczyć się z taką reakcją… jak jest każdy wie.

@btd. Sklep koło ksera na przeciwko kościoła to nie Sosnowiec przypadkiem? :D

» btd

2007.04.06 - 10:37

nie, nie Sosnowiec.

» przemas

2007.04.06 - 16:03

Jestem ciekaw Rafi jak ty będziesz sie zachowywał mając powyżej 80 lat , ledwo co będziesz ciągnął za sobą nogi a w dodatku twój mózg będzie wielkość orzeszka w wyniku choroby alzheimera . Czy tez będziesz zadowolony z tego ze gówniarze będą podchodzić do Ciebie i mówić wynocha z szyderczym uśmiechem- bo nie jesteś młody i nie pasujesz tutaj! Trochę szacunku dla ludzi starszych . Zachowujesz się tak jakbyś nie wiedział że starzenie związane jest z zapominaniem , problemami umysłowymi i ruchowymi . Chamstwo ludzi starszych można zrozumieć i wybaczyć ale nie braku tolerancji i szacunku ludzi młodych wobec nich .

» RAFi

2007.04.06 - 17:49

przemas ja nie dożyję osiemdziesiątki.

» przemas

2007.04.06 - 20:10

RAFI jakoś to mnie nie przekonuje. Mój dziadek przez całe życie mówił ,że starości nie doczeka . A “stary Piernik” w tym roku skończył 94 lata i nadal ciągnie. Stu lat RAFI .

» dos

2007.04.15 - 16:38

Argumenty RAFiego rozumiem, ale nie rozumiem, co mają wspólnego z załączonym filmem :/

» Martino

2007.05.13 - 20:08

Prymitywne. Gdy będziesz stary i pokręci Ci się we łbie też będziesz się śmiał? Mam nadzieję, że tak.

» Gregorious

2007.05.13 - 20:59

Znam tą panią. I nie, mili moi, nie jest to żaden moherowy beret, wykrzykujący pełne oburzenia klątwy na młodych ‘szatanistów’. To miła, spokojna kobieta.
A co się tyczy powodu, dla którego odwiedziła sklep – Czy ktokolwiek powiedział, że chciała dokonać zakupu czegoś dla siebie? Szukała prezentu dla wnuka… Liczyła na miłą obsługę, a spotkała się jedynie z drwinami.
Jednym słowem – Żenada.

» pointOfMx

2007.05.13 - 21:49

@Gregorious myślę, że po Twoim komentarzu Pan RAFi powinien przyznać rację oburzonym osobom do grona których też się mam czelność zaliczać.

» BioZ

2007.05.13 - 22:38

Nie chce mi się przeglądać wszystkich komentarzy, nie mam obowiązku…
…co w tym było zabawnego?
To że zakpiono ze starszej kobiety?
Że się wkurzyła z tego powodu?!
Starszym kurwa ludziom odbierasz prawo bycia wkutym?
A Ty jak jesteś na kogoś napierdolony na maxa to mówisz grzecznie “przepraszam że żyję”, czy raczej wolisz mu wpierdolić i mieć z nim spokój?
Jesteś dziwny.

A zachowanie tej kobiety wcale nie było moherowe, to akurat nie ma nic do rzeczy. Sprowokowano ją.

I jeszcze jedno…
Czy bycie prostym jest złe?
Czy wszyscy na świecie mają być skomplikowane jak górnolotne damy?
Akurat prostota działania/myślenia nie zawsze jest wadą, chyba że masz na myśli prostactwo. Ale jego tu nie było.

Ogólnie wstyd mi za takiego Współpoznaniaka.

Sry ale uniosłem się.
Nie jest fajnie naśmiewać się z innych.
Pozdro

» JakubK

2007.05.13 - 23:19

Z tego co tu czytam, wychodzi na to, że ktoś kogo nie śmieszy ten żenujący filmik jest moherowym wyznawcą ojca dyrektora czytającym ,,Nasz Dziennik”. Rydzykowi urosło zatem radykalnie grono wyznawców… może to po prostu kwestia podstawowego szacunku do starszych ludzi? Nawet jeśli Ci mają problemy z właściwym pojmowaniem rzeczystości.

Co za żenada. :/

» bania

2007.05.14 - 08:07

jak widze cos smiesznego – to sie smieje.
w przypadku tego filmu bylo podobnie.
komentarze smieszne, obroncy uciesnionych mieli szerokie pole do popisu, jednak jak juz bylo mowione i pisane – wiek nie zwalnia od przyzwoitego zachowania.

» pointOfMx

2007.05.14 - 17:04

“wiek nie zwalnia od przyzwoitego zachowania.”
@bania zgadza sie wiek nie zwalnia od przyzwoitego zachowania a tutaj ewidentnie nieprzyzwoicie i po chamsku zachowali się młodzi ludzie co dla kazdego normalnego jest bezsprzeczne. Niektorzy jednak maja watpliwosci i ich to smieszy… coz…

Dodaj komentarz:

Zanim skomentujesz, zapoznaj się z regulaminem dodawania komentarzy.

Możesz skorzystać z następujących tagów XHTML:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong> .